Overslaan naar inhoud

Neem contact met ons op

FAQs

In het Segen-klantenportaal hebt u 24 uur per dag toegang tot actuele prijzen en beschikbaarheid. Op elke productpagina kunt u voorraadniveaus en leveringsvoorspellingen zien – voor een betrouwbare planning. Met meer dan tien jaar ervaring zorgen we ervoor dat alles op tijd beschikbaar is, zodat uw projecten volgens planning kunnen worden gerealiseerd.

In het Segen-klantenportaal vindt u op elk moment alle belangrijke informatie: van brochures en gegevensbladen tot installatie-instructies, voorraadniveaus, offertes en uw facturen. Ontwerptools en configurators zijn ook 24 uur per dag voor u beschikbaar.

We bieden u ook persoonlijke ondersteuning: een toegewijde verkoopcontactpersoon, een expert op het gebied van orderverwerking en een technisch contactpersoon staan klaar om al uw vragen te beantwoorden – van de planningsfase tot na de installatie.

Voor alle Segen-producten geldt de garantie van de fabrikant. U vindt de relevante documentatie en informatie voor elk artikel in het klantenportaal. Je kunt de garantie vaak gratis verlengen – gewoon door je te registreren bij de fabrikant.

Bij Segen kun je profiteren van aantrekkelijke pakketaanbiedingen met prijsvoordelen op omvormers, accu’s en accessoires.

Je kunt je bestellingen direct bij ons magazijn afhalen, of het nu gaat om losse artikelen of een containerlading.

Nuttige links

Segen.

Segen is de Europese tak van de Segen Group met kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Europa en Zuid-Afrika en is een toonaangevende distributeur van PV-modules, opslagsystemen en omvormers. De focus ligt op de huidige kernmarkten Duitsland, Benelux en Polen, maar met toenemende verkoop ook op andere Europese en internationale markten. Het bedrijf heeft zijn omzet in de afgelopen 3 jaar verhoogd tot meer dan 100 miljoen euro en heeft uitgebreide plannen om deze groeistrategie in de nabije toekomst voort te zetten.

Voor onze vestiging in Keulen zijn we op zoek naar een

Medewerker crediteurenadministratie (m/v/d)

Crediteuren

  • Verwerken en boeken van inkomende facturen en creditnota’s
  • Controleren van facturen op juistheid, volledigheid en naleving van orders en contracten
  • Aansluiten van crediteurenrekeningen en verduidelijken van verschillen
  • Betalingen en overboekingen doen aan leveranciers en dienstverleners
  • Beheren en onderhouden van leveranciersgegevens in het systeem
  • Voorbereiden van btw-aangiften vooraf en andere relevante belastingaangiften

Facturen controleren en verwerken

  • Verantwoordelijk voor het tijdig posten en controleren van facturen
  • Bewaken van betalingstermijnen en coördineren van betalingsruns
  • Ondersteuning bij het opstellen van maandelijkse en jaarlijkse financiële overzichten op het gebied van crediteurenadministratie
  • Samenwerking met andere afdelingen (bijv. Inkoop, Controlling) om openstaande posten op te helderen

Communicatie & rapportage

  • Contactpersoon voor leveranciers en interne afdelingen voor vragen over facturen en betalingen
  • Ondersteunen bij het maken van rapportages en analyses op het gebied van crediteurenadministratie
  • Uitvoeren van interne en externe communicatie over betalingsafspraken en deadlines

Jouw profiel

  • Gedegen ervaring in crediteurenadministratie of een vergelijkbare financiële functie
  • vertrouwd met MS Office (vooral Excel en Outlook)
  • idealiter ervaring met boekhoudsoftware (bijv. Microsoft Dynamics of vergelijkbaar)
  • Zeer goede analytische vaardigheden en een nauwkeurige manier van werken
  • Organisatietalent, vermogen om in teamverband te werken en sterke communicatieve vaardigheden
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en een gestructureerde, onafhankelijke manier van werken
  • Discretie en betrouwbaarheid in de omgang met gevoelige financiële gegevens
  • Goed geschreven en gesproken Duits, goede Engelse vaardigheden

Ben je geïnteresseerd? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet, met vermelding van je vroegste startdatum en salarisverwachtingen.

Bewerbungen bitte an

SegenSolar GmbH Ivetta Nuwenhof Dieselstr. 2
50859 Keulen
Duitsland

UW VOORDELEN BIJ ONS

Gratis parkeerplaatsen

<p>Bij ons verlies je geen tijd met het zoeken naar een parkeerplaats. Wij bieden je een gratis bedrijfsparkeerplaats.</p>

Duitsland ticket/job ticket

<p>Ga op een milieuvriendelijke manier met de bus en trein naar je werk. Wij bieden je een jobticket met korting.</p>

Homeoffice

<p>Heel handig, tijd- en stressbesparend. Je kunt twee keer per week vanuit huis werken.</p>

Kantinesubsidie

<p>We ondersteunen gezond eten graag. We betalen een maaltijdsubsidie in de eigen kantine.</p>

Gratis drankjes

<p>We besparen op flessen met onze duurzame waterdispenser. Koffie en water zijn gratis voor jou.</p>

Evenementen voor werknemers

<p>Teambuilding is erg belangrijk voor ons. Of het nu een kerstfeest, carnavalsfeest of voetbaltoernooi is - we hebben altijd veel plezier samen.</p>

WorkLifePortal

<p>De gezondheid van elke werknemer is belangrijk voor ons. Daarom bieden we de "WorkLifePortal" app om hun individuele gezondheid te bevorderen.</p>

Jaarlijks verlof

<p>Bij ons krijg je 30 vakantiedagen per jaar.</p>

Speciaal verlof

<p>Bij bepaalde gelegenheden krijg je betaald buitengewoon verlof.</p>

Bijscholing

<p>Je krijgt van ons een gratis cursus Engels. Individuele bijscholing is mogelijk in overleg.</p>

Vakantiegeld/Kerstbonus

<p>Je ontvangt bij ons een 13e maandsalaris. Dit wordt uitbetaald in juni en november.</p>

Winstaandeel

<p>Werknemers profiteren van het succes van het bedrijf en ontvangen een winstuitkering afhankelijk van hun bijdrage.</p>

Werknemers werven werknemers

<p>We belonen elke aanbeveling voor een nieuwe medewerker.</p>

Speciale gelegenheden

<p>Je ontvangt een cadeau bij speciale gelegenheden of belangrijke jubilea.</p>